Diskuse

Za kukátkem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Slečno Šárko, dnes je to přesně dva měsíce, od Vašeho posledního článku ;-(. Pokud žijete, myslíte si, že ještě něco napíšete ;-).

0 0
možnosti
MV

Tak v paneláku bydlím od narození a ten úklid na patře, jednou za čtyři týdny, jsem dřív nesnášel a vždy ho odbyl s tím, že co je mokré, to je čisté. Dnes pustím do uší " empé trojku " a pár skladeb šudlám mopem to prastaré lino a schody a je to takový chvilkový relax. ;-)

0 0
možnosti
MP

Sirény houkají po celé ČR po dobu jedné minuty pouze PRVNÍ středu v měsíci. :-)

0 0
možnosti
ŠS

Možná už mi z toho tak hrabe, že mám pocit, že je to každou středu ;-D

1 0
možnosti
MS

To třinácté patro pořádně "doceníte", až se vám pokazí výtah a vy potáhnete po schodech třicetikilový nákup. ;-D

 

Jinak R^ za optimisticky laděný text. :-)

2 0
možnosti
ŠS

Výtah nevýtah, schody pro mě nejsou nepřítelem. Pravidelně je běhám a nějaké to kilo už jsem nahoru taky vytáhla ;-) Hezký den

1 0
možnosti
LW

L21e57o 71W49o26l62f

11. 3. 2013 11:51

Paneláková subkultura.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Siréna a představa toho úleku ve sprše...zabodovala;-DR^

2 0
možnosti
JH

Třeba by pomohla vaše fotka nalepená na dveře. S patřičně zarputilým výrazem...:-)

2 0
možnosti
Foto

Nebo menší rohožka.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DSice jen sedmé patro, ale Vaše vyprávění mě pobavilo. A že by...Liberec?;-)

2 0
možnosti
ŠS

Kdepak, Liberec ne ..ale nemyslím, že by to byl takový rozdíl :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.