Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen udiveně zírám! Jeden z nejlepších blogů, který jsem četl. Tohle chci číst!! Hodně štěstí Šárko!

0 0
možnosti

Příjemně jsem si početl a pobavil se. A za to dík. :-)

0 0
možnosti

Šárko, jsi nejen dobrá závodnice a matka, ale také spisovatelka. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju :-) Jsem hodně ambiciózní, hlavně v tom mateřství ;-D

0 0
možnosti

Fajn článek...v přehršli kravin.Díky

4 0
možnosti
Foto

To mě nebývale těší, díky ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tssss... moje děti machrují, že znají tetu, co byla na lolympijádě, u nás už jsi za hvězdu! Jako matka máš výhodu, že nemusíš dělat na dítě dojem, pro něj jsi bohyně tak nějak automaticky :-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, ty jsi doma bohyně? A jak se to, prosím tě, dělá? Já si doma připadám jako uklízečka, kuchařka, bachařka a strážkyně legolandu, ale jako bohyně rozhodně ne 8-o

0 0
možnosti

Vašeho pana Božského vám bledě, zeleně a nepokrytě závidím. Až na tu hromadu lyží. Ať se Vám daří ve všem, co podnikáte.:-)

0 0
možnosti
Foto

Dano, nebojte, každý Božský má svoje pozemské mouchy. Čas od času dokonce rozvěšuju mucholapky, jak se přemnožej.. I Vám ať se daří :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS