Diskuse

Je to kluk!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

Krásný článek, mým "hošíčkům" je už 40 a 34, ale dodnes vzpomínám....občas se slzou, jako dnes. Gratuluji a jen samou radost:-)

0 0
možnosti
MK

Gratulace k potomku a také k mistrně napsanému článku!:-) Byla radost si Váš příspěvek přečíst, obsahově i stylizačně jsem se opravdu moc bavil ;)

1 0
možnosti
ZS

Gratuluju! ...a hodně štěstí na společné cestě životem!:-)

0 0
možnosti
Foto

Je mi ctí.. ;) Já děkuju

0 0
možnosti

Gratulace a přání hodně krásných společných dnů!:-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^

Rodilas v Liberci?

Mě vezl do porodnice švagr, pamatuju si přesně, kde jsem měla kontrakce- u závor, u viaduktu, u divadla a na Šalďáku dvě (stáli jsme na červenou). Manžel byl na cestě z Prahy a tak,když sestřička švagrovi řekla:" Tatínek půjde také k porodu" ten mírně zavrávoral, vycouval a já musela jít s pravdou ven, že není otcem, otec tu bude do hodiny:-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Můj švagr nám "rodil" bratránka o 6 týdnů později, tak by to případně měl jako trénink. Rodila jsem v Jablonci, bezva lidi!

0 0
možnosti
MK

R^ Tak jak Vám dobře jezdila prkýnka, tak se zdá, že Vám stejně dobře bude jezdit tužka po papíru; tedy zpět, prsty po klávesnici. Takto popsaný porod jsem ještě nečetl a máte černý puntík;-D za to, že jste ve mně vzbudila závist a touhu absolvovat takovou parádní humornou cestu také, která však pro nějaké "drobnosti" zůstane nenaplněna.;-)

Blahopřeji ke klukovi, ať Vám oběma dělá radost. (jen bych si dovolil... radu...malému v zavinovačce se lyže ještě nenasazují!)

:-) Díky, pobavila jste.

0 0
možnosti
Foto

Věřte mi, to byste zažít nechtěl, i když to byla prča :D Já jenom doufám, že ve výchově budu šikovnější, než na těch lyžích, kde jsem byla na zemi víc tělem než prkýnky.

0 0
možnosti
IV

Gratuluji k chlapečkovi. Holčičku si jednoho krásnýho dne odvede nějakej frajer, ale chlapečka, chlapečka máme nadosmrti. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuju..snad si ho jednou klofne nějaká fajn frajerka :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.