Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Lety přes řidítka dělám taky. Vždycky říkám, že jsem při snaze naučit se létat zůstal opět u fáze jedna (1. Příšerně sebou praštit o zem. 2. Netrefit se.) No a mobil si musíš holt vybírat vzhledem ke své drsné povaze. Třeba takovýto: http://www.smarty.cz/Caterpillar-CAT-B15Q-Dual-SIM/9762/Produkt

0 0
možnosti
Foto

Nevěřila bych, že se nás skutečně sejde víc. Pojďme se nechat zapsat do červené knihy ohrožených druhů! :-)

1 0
možnosti

Snad vás potěší trocha cizího neštěstí - cestou přes Palackého most zafičel poryv větru, který mi obrátil naruby deštník, který mi shodil na zem mé nové multifokální brýle tak šikovně, že je ještě přejelo auto. Takhle přesně jsem to napsala pojišťovně a poslala spolu s fotografií brýlí napadrť. Kupodivu odečetli spoluúčast a přispěli mi na nové. Takže aspoň dobrý konec.

1 0
možnosti
Foto

;-D Promiňte, nesměju se vám, jen, že když se mi stane podobná souhra nehod, nikdo mi to nevěří. Každopádně gratuluji k tomu finiši, ten já ještě moc vypilovaný nemám.

0 0
možnosti
Foto

:-)Hlásím se do klubu, Šári.

1 0
možnosti
Foto

I14v54o 24C15i94l92i61c48h

25. 5. 2015 12:37

Asi Vás seznámím s mojí ženou ;-)

0 0
možnosti
Foto

Asi se seznámím s oběma dámami, jsem něco podobného.

Kdysi jsem napsala i blog s názvem Říkají mi :Ty hřablo!;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS