Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Opět hezky napsáno,jak obsahově tak i vtipně...díky a karma...

1 0
možnosti

kdysi si žena koupila v nejmenovaném velkoobchodu něco...a když jsem to chtěl doma smontovat..pár kousků chybělo....zavolal jsem tam..a reklamační (rychlokvašný) manažer mi sdělil, že kompletnost jsem si měl ověřit na pokladně....díly jsem oželel a čekal na příležitost ...přišla asi za měsíc

.. to jsem něco potřeboval..opět samosmontovatelnou věc....tak jsem si sebou vzal kamaráda...a na pokladně jsem věc komplet rozbalili...šroubečky a drátečky přepočítali..česká návod žádali bez chyb  atak podobně.....i ten pán co mi to "poradil"  se na nás přišel podívat.....byly to takové dvě poetické hodiny....pak jsem kartu onoho velkoobchodu hodil do popelnice

3 0
možnosti

To byla smůla. Většina obchodů buď ví a nebo se přesvědčila o staré marketingové statistice (v současné době internetu už ta čísla budou asi větší), že průměrný spokojený zákazník se o svůj zážitek podělí se třemi lidmi, ale ten nespokojený s patnácti. Tudíž zážitky jako Váš jsou relativně vzácné.

1 0
možnosti

A já se podělím se stovkami:-) Taky shledávám tento zážitek poměrně vzácným a o to víc mě dostal.

0 0
možnosti

..rychlokvašky jsou dobrá pochutina....neurážejte je....;-)..nezaslouží si to

..a u mne karma

0 0
možnosti

Miluju rychlokvašky! ;-) A děkuju

0 0
možnosti

Asi jsem měl doposud štěstí, všechny mé reklamace proběhly naprosto v pohodě. A to dokonce v případě reklamace zimních bot mi okamžitě vyplatily peníze. A ty jste měla chtít taky, když před vás hodily tu větší velikost a jít koupit kaťata jinam, kde se prodavačky usmívají a váží si zákazníka:-)

1 0
možnosti

P24a55v25e86l 54M26a50t43a47s

10. 7. 2014 11:52

Jste trochu moc asertivní, možná spíš pasivní. Na Vašem místě bych je začal denně otravovat, zda už ty kalhoty přišly, chodil bych si tam prohlížet a zkoušet zboží, aniž bych něco koupil a podobně, prostě bych jim trošku znepříjemňoval život. Určitě k tomu máte víc možností, než ty dvě za pultem. Sice by se asi pořád za nos nechytly, ale garantuji vám, že po týdnu už by se třásly obavou, kdy se zase objevím a možná, že by udělaly vše, aby se mě zbavily, pochopitelně nejjednodušeji urychleným vyřízením reklamace k mé spokojenosti a případně i (možná?) omluvou.

0 0
možnosti

Tak zase aby člověk strávil každý den v obchodě kde nic nechce.... to je tak pro slečnu která chodí denně za školu.   Spíš bych řekl, že si nějak zvykla nakupovat v civilizaci a tohle jí zaskočilo. Reklamační lhůta je 30 dní a přes to vlak nejede. Osobně si myslím že žádné kalhoty ani nepřišly. Prostě jedny prodavačka popadla v regálu.

1 0
možnosti

Ty trenky mají hodnotu 00 prd. Kdyby někdo zkoumal jak došlo k "defektu", tak by se jim to pěkně prodražilo. Ve slušné prodejně okamžitě zboží vymění. V těch ostatních se tváří že je zákazník děsně obtěžuje i ve chvíli kdy tam utratí 10.000. Co teprve když přijde něco reklamovat. Jinak prodejna nesplnila svou zákonnou povinnost, po zjištění že nemají stejný model, nebo velikost, měly prodavačky okamžitě vrátit peníze.

5 0
možnosti

Rada jednoduchá. Příště tam nejít .-(

S tou reklamací bych věřil tomu, že to tam jíž dávno bylo, ale jen využili posledního dne. jenže ono se občas vyplatí spočítat ty dny a pak to prodejce může přijít na pěkné peníze. V mém případě jsem ušetřil 1600 .-)

0 0
možnosti

Takový kovaříček má přece nad sebou kováře, ptal bych se tam a podpůrně mu zaslal tento blog. V případě, že kovář je ze stejného těsta, je tu ještě ČOI, D-test a Sdružení na ochranu spotřebitelů...pokud bude kovář komunikovat a mít zájem, určitě by se mu tam hodilo poslat někoho na zkušební nákup, co se bude chovat jako Vy a pak o tom podá zprávu majiteli.R^:-)

5 0
možnosti

Kontaktovat kováře bylo první, co mě napadlo, akorát je to spolek veliký s kovárnami po celé republice, tak bude kumšt najít toho nejkovanějšího. A taky vytáhnout z paní Rychlokvašky pravé jméno, ale třeba ho mají na dveřích. Uvidíme při třetí návštěvě ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.