Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a44r15t65i98n 98K72l32í28m93e87k 1989427171592

Opět hezky napsáno,jak obsahově tak i vtipně...díky a karma...

+1/0
10.7.2014 15:11

L36a44d92i49s64l63a79v 77N13á45d59v33o50r94n70í78k 6634215477156

kdysi si žena koupila v nejmenovaném velkoobchodu něco...a když jsem to chtěl doma smontovat..pár kousků chybělo....zavolal jsem tam..a reklamační (rychlokvašný) manažer mi sdělil, že kompletnost jsem si měl ověřit na pokladně....díly jsem oželel a čekal na příležitost ...přišla asi za měsíc

.. to jsem něco potřeboval..opět samosmontovatelnou věc....tak jsem si sebou vzal kamaráda...a na pokladně jsem věc komplet rozbalili...šroubečky a drátečky přepočítali..česká návod žádali bez chyb  atak podobně.....i ten pán co mi to "poradil"  se na nás přišel podívat.....byly to takové dvě poetické hodiny....pak jsem kartu onoho velkoobchodu hodil do popelnice

+3/0
10.7.2014 13:17

J46a16n 25P39a15v45e33l 8583892298416

To byla smůla. Většina obchodů buď ví a nebo se přesvědčila o staré marketingové statistice (v současné době internetu už ta čísla budou asi větší), že průměrný spokojený zákazník se o svůj zážitek podělí se třemi lidmi, ale ten nespokojený s patnácti. Tudíž zážitky jako Váš jsou relativně vzácné.

+1/0
10.7.2014 12:55

Š77á70r86k82a 46S26u79d66o95v67á 3660122298496

A já se podělím se stovkami:-) Taky shledávám tento zážitek poměrně vzácným a o to víc mě dostal.

0/0
10.7.2014 12:59

L74a32d37i56s25l34a86v 94N12á22d29v29o63r44n29í40k 6314865827146

..rychlokvašky jsou dobrá pochutina....neurážejte je....;-)..nezaslouží si to

..a u mne karma

0/0
10.7.2014 12:40

Š81á62r62k21a 34S62u82d54o50v46á 3790142948896

Miluju rychlokvašky! ;-) A děkuju

0/0
10.7.2014 12:52

M39a22r94t11i74n 94V53i82o68c74h62n27a 6625450461650

Asi jsem měl doposud štěstí, všechny mé reklamace proběhly naprosto v pohodě. A to dokonce v případě reklamace zimních bot mi okamžitě vyplatily peníze. A ty jste měla chtít taky, když před vás hodily tu větší velikost a jít koupit kaťata jinam, kde se prodavačky usmívají a váží si zákazníka:-)

+1/0
10.7.2014 12:05

P46a78v28e25l 67M22a69t26a32s 1621505420537

Jste trochu moc asertivní, možná spíš pasivní. Na Vašem místě bych je začal denně otravovat, zda už ty kalhoty přišly, chodil bych si tam prohlížet a zkoušet zboží, aniž bych něco koupil a podobně, prostě bych jim trošku znepříjemňoval život. Určitě k tomu máte víc možností, než ty dvě za pultem. Sice by se asi pořád za nos nechytly, ale garantuji vám, že po týdnu už by se třásly obavou, kdy se zase objevím a možná, že by udělaly vše, aby se mě zbavily, pochopitelně nejjednodušeji urychleným vyřízením reklamace k mé spokojenosti a případně i (možná?) omluvou.

0/0
10.7.2014 11:52

R64a42d25o33s72l14a16v 44K29l22a87u59d97a 5924878574162

Tak zase aby člověk strávil každý den v obchodě kde nic nechce.... to je tak pro slečnu která chodí denně za školu.   Spíš bych řekl, že si nějak zvykla nakupovat v civilizaci a tohle jí zaskočilo. Reklamační lhůta je 30 dní a přes to vlak nejede. Osobně si myslím že žádné kalhoty ani nepřišly. Prostě jedny prodavačka popadla v regálu.

+1/0
10.7.2014 12:00

Š98á47r17k84a 10S11u85d79o32v27á 3520782788226

No já jsem spíš naivní;-) a řídím se heslem "nečiň druhým to, co nechceš, aby oni činili tobě", což mi v životě často překáží. Nevím, jestli by oplácení stejným metrem v tomhle případě pomohlo, navíc se do centra dostanu jednou za čas. Ale tip pro pozdější použití dobrý, díky:-)

+2/0
10.7.2014 12:57

R54a21d38o14s42l47a93v 88K40l40a30u26d66a 5394648684282

Ty trenky mají hodnotu 00 prd. Kdyby někdo zkoumal jak došlo k "defektu", tak by se jim to pěkně prodražilo. Ve slušné prodejně okamžitě zboží vymění. V těch ostatních se tváří že je zákazník děsně obtěžuje i ve chvíli kdy tam utratí 10.000. Co teprve když přijde něco reklamovat. Jinak prodejna nesplnila svou zákonnou povinnost, po zjištění že nemají stejný model, nebo velikost, měly prodavačky okamžitě vrátit peníze.

+5/0
10.7.2014 11:46

M80i67l26a62n 12T35r67i63b40u38č52e50k 5864627654500

Rada jednoduchá. Příště tam nejít .-(

S tou reklamací bych věřil tomu, že to tam jíž dávno bylo, ale jen využili posledního dne. jenže ono se občas vyplatí spočítat ty dny a pak to prodejce může přijít na pěkné peníze. V mém případě jsem ušetřil 1600 .-)

0/0
10.7.2014 11:04

L98u43k48á68š 88C54h20m21e20l17a 3765641823449

Takový kovaříček má přece nad sebou kováře, ptal bych se tam a podpůrně mu zaslal tento blog. V případě, že kovář je ze stejného těsta, je tu ještě ČOI, D-test a Sdružení na ochranu spotřebitelů...pokud bude kovář komunikovat a mít zájem, určitě by se mu tam hodilo poslat někoho na zkušební nákup, co se bude chovat jako Vy a pak o tom podá zprávu majiteli.R^:-)

+5/0
10.7.2014 10:59

Š55á25r63k97a 70S20u62d59o51v85á 3700492118186

Kontaktovat kováře bylo první, co mě napadlo, akorát je to spolek veliký s kovárnami po celé republice, tak bude kumšt najít toho nejkovanějšího. A taky vytáhnout z paní Rychlokvašky pravé jméno, ale třeba ho mají na dveřích. Uvidíme při třetí návštěvě ;-D

+1/0
10.7.2014 12:51



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.