Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

McGrinder

7. 6. 2010 17:36
Prosííím!!!

Už by to chtělo další článek! Banned star píše jak vzteklá. Asi baba nemá co na práci :-/ Prosím, prosím, smutně koukám! :-P

0 0
možnosti
JA

Hansen77

26. 5. 2010 11:03
Bravo teta...

Šárko, opět jsi mě rozesmála,super článek a musím souhlasit s jedním příspěvkem...piš častěji...jednak jsi skvělá spisovatelka a taky je zábavné pročíst si příspěvky Banned star...ta by měla jít do politiky,jestli už tam není,protože učeným jazykem zasvěceně psát o něčem,o čem nemá ani páru jí jde fakt skvěle...

Až zase přijdete s Alešem na grilovačku,tak nám to musíš převyprávět na živo (pokud nás nebude otravovat opilý soused :-))...

0 0
možnosti
ŠS

shark5

26. 5. 2010 14:20
Re: Bravo teta...

Ahoj, díky Banned star máme aspoň pořád o čem mluvit ;-) Až nastuduje nějaký další problém pro lidtsvo, určitě se zase ozve. A na grilovačku se těšíme a souseda se nebojíme :-)

0 0
možnosti
ME

egi

22. 5. 2010 0:20
Obdivuju

Já vypouštím potupně duši (pozor, nesplést, nikoli duchy) po třech kilometrech, po pěti s dvěma srandakopečky jsem zralý tak na kyslíkový stan ;-D

Jen tak dál.

0 0
možnosti
JK

kotman

20. 5. 2010 0:30
sharko jsi nej!

diky za dalsi super clanek! Jenom skoda ze nepises casteji! Jedina vyhrada - trosku mi chybi clanek z olympiady, nejake zakulisni perlickyR^

PS: na toho Zdendu s nickem banned star se vyprdni, nejspis je to nejaka nula;-D

0 0
možnosti
MV

McGrinder

18. 5. 2010 11:20
Jen tak dál..

A nenechte si zkazit náladu a odradit od dalšího psaní podobnými trotly, jako je níže pan " banned star " :-/

0 0
možnosti
BS

banned star

18. 5. 2010 19:43
Re: Jen tak dál..

Dokud slečna bude cestovat za moje i Vaše peníze, můžeme k ní hovořit, jak uznáme za vhodné.

0 0
možnosti
BS

banned star

18. 5. 2010 0:40
A kdy zase pojedete na nějaký výlet za naše peníze?

0 0
možnosti
ŠS

shark5

18. 5. 2010 12:18
Re: A kdy zase pojedete na nějaký výlet za naše peníze?

Už jsem se bála, že se neozvete. Další výlet určitě bude brzy a pokud skutečně máte pocit, že na něj "opět" pojedu za vaše peníze a už se ho nemůžete dočkat, klidně mi ty peníze pošlete rovnou na účet ;-)

0 0
možnosti
MV

McGrinder

17. 5. 2010 23:59
Super čtení!

;-D Došel jsem domů po odpolední směně, otrávený jak malajskej šíp, že jsem přišel o hokej, lupnul pivko-večerníčka,proběhl internet a stálé otrávenej chtěl jít spát, když jsem narazil na tenhle blog. Po přečtení se má nálada rázem zlepšila, spánek odkládám a přečtu si pár starších příspěvků. Takže díky za zachráněný večer a spravenou náladu, sportovní slečno! R^

0 0
možnosti
VH

vhvh

17. 5. 2010 22:39
úžasné

Dosmál jsem se, vytřel si slzy z očí, vrátil na místo kontaktní čočky a píšu díky autorce za další úžasný článek ze života. :-)

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

17. 5. 2010 20:16
che, ani já se při běhu nekochám krajinou.

Radši sleduju, kdy mě klepne pepka a předtím sama sebe přemlouvám, že musím ještě doběhnout k támhletomu stromu, pak k támhletomu domu atd... Nechápu, jak se při tom někdo může vykecávat.

0 0
možnosti
KT

Ježikača

17. 5. 2010 20:05
dobrý,

moc jste mě pobavila a konečně mám reálný obraz téhle piškuntálie. ať se daří jezdit, běhat i psát.

P.S.: už vás lejtka nebolí?

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.