Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fakt super :-) Hezky jsem se bavil a těším se na další:-)

1 0
možnosti

J75a62n 21P36a75v77e34l

24. 2. 2016 20:49

Někde jsem četl, že evoluce (ta svině) si vymyslela, že když dítě nenechá matku vyspat a bude jí neustále otravovat, jednak se mu bude věčně věnovat, jednak nebude mít myšlenky na plození bratříčků, kteří by mu ujídali.

0 0
možnosti

Tak moje prvorozená to vzala doslova, jak píšete. Ale já ji převezla. Nepořídila jsem jí bratříčka, ale sestřičku.

0 0
možnosti

No tak jsem se zasnil a s úsměvem vzpomenul na dobu kdy byla naše malá malá. Ty sladké polední siesty, loudavé procházky s kočárkem a nekonečné mazlení:-)

0 0
možnosti

Vaše hlava rodiny je skvělý muž. :)

0 0
možnosti
Foto

To teda jo! A proto ho miluju :-)

0 0
možnosti
Foto

:) Tak to prostě má být :) i bez úpisu :)

0 0
možnosti

:-) Z kolik předsevzetí já už slevila... Snad ze všech ;-)

0 0
možnosti

Jé, díky. Já jsem vždycky tak šťastná, že jsem v tom nebyla sama :-))). Dodnes se mi mé přítelkyně, které porodily dítě zhruba 10 let přede mnou, smějí, když si vzpomenou, jak jsem jim zapáleně líčila, že moje děti nikdy nebudou spát v posteli a nikdy se nebudou koukat na televizi, protože tak je to správně... Jediné předsevzetí z období před dětma, které jsem splnila, je zachování velikosti XS - jenom proto, že mám kliku a až po čtyřicítce si musím občas odpustit pytlík bonbónů večer před upadnutím do bezvědomí vyčerpáním :-). Jinak celkem úspěšně, několikrát měsíčně, aspiruju na titul matka roku ;-).

0 0
možnosti

I moje kamarádky s řehotem sledují, jak to já dělám "jinak a lépe" R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.