Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taktéž přeju šťastný nový špek R^

Já bych vůbec prohlásil špek za obecnou jednotku času. Mám totiž pocit, že každý rok mi po obvodu těla jedna vrstvička tuku přibyde. A tak až mě jednou někdo porazí a bude chtít vědět jak jsem stár, tak mi prostě spočítá špekokruhy.  :-)

1 0
možnosti
VP

Šárko, díky za supr článek, je fajn že se tady ještě někdo najde s nadhledem a veselou myslí. Máte za 1* Hezký zbyteček roku a hlavně ať se Vám daří v tom příštím roce ve všech směrech!

0 0
možnosti
VN

Báječný článek, moc jsem se nasmála. Jdu baštit děsně nezdravé cukroví ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.