Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95a90r93t33i37n 97K84l50í96m78e92k 1519117901512

Opět hezky napsáno,jak obsahově tak i vtipně...díky a karma...

+1/0
10.7.2014 15:11

L70a46d86i60s14l56a47v 67N43á73d41v42o63r98n16í30k 6944465717116

kdysi si žena koupila v nejmenovaném velkoobchodu něco...a když jsem to chtěl doma smontovat..pár kousků chybělo....zavolal jsem tam..a reklamační (rychlokvašný) manažer mi sdělil, že kompletnost jsem si měl ověřit na pokladně....díly jsem oželel a čekal na příležitost ...přišla asi za měsíc

.. to jsem něco potřeboval..opět samosmontovatelnou věc....tak jsem si sebou vzal kamaráda...a na pokladně jsem věc komplet rozbalili...šroubečky a drátečky přepočítali..česká návod žádali bez chyb  atak podobně.....i ten pán co mi to "poradil"  se na nás přišel podívat.....byly to takové dvě poetické hodiny....pak jsem kartu onoho velkoobchodu hodil do popelnice

+3/0
10.7.2014 13:17

J83a65n 33P98a33v82e25l 8253822598856

To byla smůla. Většina obchodů buď ví a nebo se přesvědčila o staré marketingové statistice (v současné době internetu už ta čísla budou asi větší), že průměrný spokojený zákazník se o svůj zážitek podělí se třemi lidmi, ale ten nespokojený s patnácti. Tudíž zážitky jako Váš jsou relativně vzácné.

+1/0
10.7.2014 12:55

Š54á96r55k91a 58S84u52d81o59v57á 3330602588956

A já se podělím se stovkami:-) Taky shledávám tento zážitek poměrně vzácným a o to víc mě dostal.

0/0
10.7.2014 12:59

L64a31d51i90s58l97a14v 38N89á67d15v23o87r37n30í41k 6314845837876

..rychlokvašky jsou dobrá pochutina....neurážejte je....;-)..nezaslouží si to

..a u mne karma

0/0
10.7.2014 12:40

Š85á45r17k16a 56S44u52d64o22v52á 3590152738126

Miluju rychlokvašky! ;-) A děkuju

0/0
10.7.2014 12:52

M67a61r73t34i33n 61V80i25o17c87h86n45a 6965240601280

Asi jsem měl doposud štěstí, všechny mé reklamace proběhly naprosto v pohodě. A to dokonce v případě reklamace zimních bot mi okamžitě vyplatily peníze. A ty jste měla chtít taky, když před vás hodily tu větší velikost a jít koupit kaťata jinam, kde se prodavačky usmívají a váží si zákazníka:-)

+1/0
10.7.2014 12:05

P36a48v75e70l 19M29a23t44a43s 1231545490257

Jste trochu moc asertivní, možná spíš pasivní. Na Vašem místě bych je začal denně otravovat, zda už ty kalhoty přišly, chodil bych si tam prohlížet a zkoušet zboží, aniž bych něco koupil a podobně, prostě bych jim trošku znepříjemňoval život. Určitě k tomu máte víc možností, než ty dvě za pultem. Sice by se asi pořád za nos nechytly, ale garantuji vám, že po týdnu už by se třásly obavou, kdy se zase objevím a možná, že by udělaly vše, aby se mě zbavily, pochopitelně nejjednodušeji urychleným vyřízením reklamace k mé spokojenosti a případně i (možná?) omluvou.

0/0
10.7.2014 11:52

R47a17d98o48s84l68a67v 66K95l60a32u16d69a 5384288294212

Tak zase aby člověk strávil každý den v obchodě kde nic nechce.... to je tak pro slečnu která chodí denně za školu.   Spíš bych řekl, že si nějak zvykla nakupovat v civilizaci a tohle jí zaskočilo. Reklamační lhůta je 30 dní a přes to vlak nejede. Osobně si myslím že žádné kalhoty ani nepřišly. Prostě jedny prodavačka popadla v regálu.

+1/0
10.7.2014 12:00

Š47á37r13k93a 26S21u38d13o92v47á 3480382908206

No já jsem spíš naivní;-) a řídím se heslem "nečiň druhým to, co nechceš, aby oni činili tobě", což mi v životě často překáží. Nevím, jestli by oplácení stejným metrem v tomhle případě pomohlo, navíc se do centra dostanu jednou za čas. Ale tip pro pozdější použití dobrý, díky:-)

+2/0
10.7.2014 12:57

R16a41d10o68s80l86a96v 21K55l91a60u39d86a 5534638484902

Ty trenky mají hodnotu 00 prd. Kdyby někdo zkoumal jak došlo k "defektu", tak by se jim to pěkně prodražilo. Ve slušné prodejně okamžitě zboží vymění. V těch ostatních se tváří že je zákazník děsně obtěžuje i ve chvíli kdy tam utratí 10.000. Co teprve když přijde něco reklamovat. Jinak prodejna nesplnila svou zákonnou povinnost, po zjištění že nemají stejný model, nebo velikost, měly prodavačky okamžitě vrátit peníze.

+5/0
10.7.2014 11:46

M93i25l31a75n 27T45r31i31b94u70č44e91k 5304297374140

Rada jednoduchá. Příště tam nejít .-(

S tou reklamací bych věřil tomu, že to tam jíž dávno bylo, ale jen využili posledního dne. jenže ono se občas vyplatí spočítat ty dny a pak to prodejce může přijít na pěkné peníze. V mém případě jsem ušetřil 1600 .-)

0/0
10.7.2014 11:04

L50u25k74á69š 68C47h41m24e35l81a 3205421853339

Takový kovaříček má přece nad sebou kováře, ptal bych se tam a podpůrně mu zaslal tento blog. V případě, že kovář je ze stejného těsta, je tu ještě ČOI, D-test a Sdružení na ochranu spotřebitelů...pokud bude kovář komunikovat a mít zájem, určitě by se mu tam hodilo poslat někoho na zkušební nákup, co se bude chovat jako Vy a pak o tom podá zprávu majiteli.R^:-)

+5/0
10.7.2014 10:59

Š84á49r53k56a 53S23u68d43o87v94á 3770472858266

Kontaktovat kováře bylo první, co mě napadlo, akorát je to spolek veliký s kovárnami po celé republice, tak bude kumšt najít toho nejkovanějšího. A taky vytáhnout z paní Rychlokvašky pravé jméno, ale třeba ho mají na dveřích. Uvidíme při třetí návštěvě ;-D

+1/0
10.7.2014 12:51



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.