Diskuse

Moje Rusko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Já Vám Šárko moc děkuji a těším se na další postřehy. Nenechte mě prosím dlouho čekat. Mmch četla jsem jeden Váš článek ve SNOW magazínu, potrhala jsem se smíchy. Jde Vám to.

0 1
možnosti
MV

Dnes je tak cool nadávat na Rusko. Je vidět, že kdo chce s novináři býti, musí s nimi výti.

1 3
možnosti
Foto

Šári, super článek! V rusku jsem kdysi byla a všechny mé dojmy byly veskrze syrové a velmi intenzivní, přesně jako tatarák! Posílám karmu a doufám, že Sochi brzy prokonzultujeme osobně :)

1 1
možnosti
LN
LK

No já nevím. A v čem vidíte ze blog zobrazuje bídu Ruska. To samé jsem viděl na dovolené v Itálii, ale nenapadlo mě tam platit dolary.

1 0
možnosti
AP

Facinují mě místní troli namasírovaní Putinovou idealistickou propagandou o dokonalé olympiádě, kteří prskají jak sodík ve vodě při každém, byť sebemenším, komentáři, který by naznačoval, že to mělo vady. Smiřte se s tím. Prostě mělo. Jako každá mega akce.

Uvědomte si, že tenhle blog není hodnocení olympiády. Je to prostě postřeh. Stejně jako jedna fotka nevystihne celou dovolenou. Rusové jsou většinou úžasný a fascinující národ s neskutečně bohatou kulturou, kterým v pohostinosti nesaháme ani po kotníky. Zrovna tak ale umí být hloupí, zlí, líní, mstiví,...... Stejně jako lidé u nás. Jejich problém je, že (do jisté míry stejně jako my) si vybírají vůdce, kteří by měli sedět v Lubljance a ne v Kremlu. Události posledních dní to jenom potvrzují.

6 0
možnosti
JZ

Konečně rozumný názor pana Petrase. To, že si rád přečtu knihu ruského autora, to, že mám rád jednotlivé ruské lidi, neznamená, že nebudu vidět bídu současného Ruska, jejich blátěné silnice, mizerný stav letecké dopravy, špatné zdravotnictví atd.

0 0
možnosti
JK

J76i73r42i 56K18u87b39i91s

4. 3. 2014 6:31

Pardon, co jste tím článkem vlastně chtěla říci? Mě to připadá jako musím napsat resp. namixoval něco co bude šokojícího a to stůj co stůj aniž by to mělo hlavu a patu. Ano přesný to mustr mnoha žurnalistických profi kolegů.

Nevšimla jste si, náhodou, že tam někdo čůral  na led a proto jste si uklidila brusle  do spodu batohu k běžeckým botám.

Normálně  na podobné výplody neraguji, ale teď jsem musel. Moje blbost nemám to číst.

Do svidanija

2 6
možnosti
JZ

Zasloužená karma.

6 1
možnosti
KS

Dovolte několik otázek:

a) Myslíte si, že v Česku byste v kterémkoliv obchodě bez problémů zaplatila dolarovou bankovkou?

b) Opravdu se nenašlo nic, za co by bylo možné v souvislosti s OH Rusy pochválit?

c) Vám jakožto bývalé vrcholové sportovkyni opravdu dělalo problém přelézt domovní bránu?

3 16
možnosti
ŠS

Dobrý den, na všechny dotazy samozřejmě ráda odpovím

a) V kterémkoliv určitě ne, ale zkoušela jsem to v městečku i mnohem menším než je Krasnaja Poljana a překvapivě s tím neměli problém.

b) Našla se toho spousta, což si přečtete v dalších dílech. Leč začátek byl, jaký byl.

c) Mně ani tak ne, ale mým 10ti spolubydlícím, kteří sportu tolik neholdují, občas ano ;-) Navíc vylézt několikrát denně na hladkou stěnu, která má skoro 3 metry, není úplná dávačka ani pro mě.

Děkuji za příspěvek, mějte hezký den

22 2
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.