Diskuse

Doba overalová

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Píšete dost zvláštně, vůbec jste nepochopila co je fejeton. Snaha mít vtip v úplně každé větě je naprostá šílenost, zabíjí to celý text.  Pro mně jsou vaše texty směšné svojí formou ne obsahem, i když věřím že svoje čtenáře mít budete. Zábavný a čtivý článek může vzniknout i bez toho, aby obsahoval 150 vtipů, to ale už vyžaduje jistou literární schopnost.

0 1
možnosti
Foto

Naprostý souhlas, overal nebrat!

Kamarád kdysi prováděl prořezávku alejí u silnice, daleko od nejbližší vesnice, když na něj přišlo nutkání. Natrhal pár lopuchových listů, skočil do pole a jen tak tak stihl rozepnout zip, stáhnout overal a přidřepnout. Vykonal, co bylo nutné, šťastný, že to stihl, navlékl jednu ruku do rukávu, druhou, a všechno si to hodil za krk... :D

0 0
možnosti

Nesouhlasím a mám overaly ráda.

1 0
možnosti

J86a74n 40N11o33v67á43k

31. 7. 2013 13:16

Já si myslím, že největší modní chbou poslední let byly "kostýmkové kraťasy". Ty neslušely a nesluší nikdy a nikomu, ani holkám, na kterých je hezké úplně cokoliv.

0 0
možnosti
Foto

+ kalhotové sukně- to byl taky děs. Hned za lesklými elasťáky:-)

1 0
možnosti
Foto

mě na overalech štvala zase jiná věc, které jste asi díky menšímu vzrůstu unikla. Já, při svých 190cm, když v overalu vzpažím, mám ho rázem zařízlý půl metru v zadku:-)

2 0
možnosti
Foto

R^. Píšete výborně, bavíte mě! Karma.

1 0
možnosti

,, ...kombinézy jsou největším módním přešlapem historie."

Nesouhlas.

Kombinéza z neoprénu sluší i mně, navzdory tomu, že nemám ideální postavu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mně nesluší. V kombinéze vypadám jak automechanik;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.