Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já myslím, že byla - v Olympijském magazínu v záběru s J. Maturou...

0 0
možnosti

Dobrý den Šárko, opět skvěle napsáno, díky. Mám podobnou zkušenost ze Slovenska, také jsem byl "simulant" a v Česku na CT mně zjistili natrženou slezinu, krvácení do břicha... Ale takhle krásně bych to popsat nedovedl. Skol ;-) !

1 0
možnosti
Foto

hezký nadhled :) R^

1 0
možnosti

Šárko, skvěle napsané...

Tak růžové;-D...a mně bylo divné, že jsem na sjezdovce za Kyklopa;-DR^

1 0
možnosti

Zdravím,místo tiskové mluvky by mě rozhodně nelákalo,to je málo akční.Pracuji v rádiu a dělám to proto,že mě to baví.Hezký den

1 0
možnosti

to byli jen takové škádlení;-) A v té TV ste to byla nebo nebyla?

0 0
možnosti

neviděl jsem Vás náhodou jako sportovní redaktorku v TV, dělala ste rozhovor už nevím s kým, ale jméno sedělo? takže posportovní kariera jasná....nejprve se trochu otrkat v TV a pak hajdy na teplé místečko tiskové mluvky v nějaké státní instituci, jako některé vaše předchůdkyně...;-)

1 0
možnosti
Foto

;-DTo jsem se zas pobavilaR^

0 0
možnosti

Moc hezké čtení, má to spád. Jasný směr co dělat v "lyžařském důchodu" :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.