Diskuse

Já jsem já

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DO

Květák73

11. 11. 2010 0:58
:-)

Mohu jít tradičně spát s úsměvem na rtech, opět mě pobavila ŠÁRKA Sudová, sportovkyně, olympionička, bojovnice aaaa dej bože i novinářka:-))

0 0
možnosti
ZJ

zedsdead, baby

8. 11. 2010 14:50
fakt

dobrý;-D asi by to chtělo blond přeliv, nebo nějakou jinou komédii na hlavu, aby si Vás nikdo neplet.

0 0
možnosti
MV

McGrinder

6. 11. 2010 22:52
Tedy přiznám se,

že jsem fandil jen Vaší sestře, ale teď po pár týdnech co čtu Váš blog, tak slibuji, že tuhle sezonu budu držet palce hlavně Vám ;-) Takže koukejte pořádně trénovat, ať je to vidět! ;-D Mimochodem neznám nikoho ve svém okolí, kdo by poslouchal D.Nekonečného. Toho asi poslouchají jen pražáci. My na moravě paříme na Tři sestry ;-) 

0 0
možnosti
M

motylek_02

5. 11. 2010 21:10
:-)

chudinko V. no ale zase ja vas beru jako Sarku, tu co ma tu segru a obe lyzujou ;-), a jedna z nich je vic videt v novinach... ale furt se mi plete ktera:-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

5. 11. 2010 21:13
Re: :-)

no a co treba tvrdit, ze sestra zije o den napred, v noci prcha cvicit do cirkusu a taky spi v kruzich? Zavesena jako netopyr. (Roztomily clovek s Oldrichem Novym)

0 0
možnosti
PL

Mokasina Alan

5. 11. 2010 21:02
hezký

Hezký článek, dík. Já bych si tě se sestrou nespletl, protože jsem o ní asi nikdy neslyšel, neznám. A nebudu sám, takže se neboj, že by si tě plet každý. ;-) PS Nekonečný je skvělej

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.