Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zuch

22. 12. 2009 13:26
bude lip ;)

Hodně štěstí ve finsku a v sezóně - určitě bude lepší jak trénink ;-)

btw včera jsem byl jezdit na prkně - připadám si, jak kdyby se na mě přes noc vystřídalo 10 chapů :D

0 0
možnosti

Pepan A2

5. 12. 2009 22:03
Když spočífám finanční náklady, než bych dojel na Kaprun,

tak mě těch pět panáků vyjde mnohem levněji. A to jsem do toho nezapočítal ani tu zlomenou lyži (Určitě přijde dráž než moje totalitní Sulovky). Takže hodně štěstí na svazích a dejte zase o sobe vědět.

P.S. To foto zepředu fakt nebude?;-D

0 0
možnosti

littlemisssunshine

3. 12. 2009 22:26
Mohlo by byt hur!

Zustante optimistka :)

Vase clanky si rada prectu, je zajimave videt svet z Vaseho uhlu. :-)

0 0
možnosti

shark5

4. 12. 2009 11:49
Re: Mohlo by byt hur!

Dekuju, potesi kazda malickost. Samozrejme vim, ze nikdy neni tak spatne, aby nemohlo byt jeste hur. Clanek je jenom moje priznani, ze ne vsechno zvladam vzdycky tak, jak moje okoli ocekava. Hezky den

0 0
možnosti

egi

3. 12. 2009 22:18
Pche

Mladý voják, hotový kouzelník.

Si myslíte, že hůř fakt nemůže bejt? Jak praví klasik Murphy: "Usmívej se, zítra bude hůř." ;-D;-D

...

(Ne, vážně, někdy si to člověk vyžere takhle naráz a pochopí ono přísloví o pozdědoběhnuvším na chatrné WC. Přeji brzké uzdravení - aspoň pro začátek.)

0 0
možnosti
  • Počet článků 126
  • Celková karma 16,02
  • Průměrná čtenost 3523x
Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.