Je to kluk!

26. 01. 2016 9:53:03
Jsou slova, která si zdánlivě odporují a přesto spolu dokáží vytvořit až překvapivě silné spojení. Třeba taková dvojka “porod“ a “sranda“.

„Tatínkové si kleknou za maminky, položí jim ruce na bedra a krouží.“ Visela jsem přes gymnastický balón jako opilec přes zábradlí, sdílela jeho pocity a odolávala pokušení dělat si zápisky. Inspirativního předporodního kurzu se účastnily i další bubliny těsně před prasknutím, ale žádná nevykazovala takovou fascinaci jako já. Blížící se okamžik zrození jsem pojala jako vrchol sezóny. Při sledování gumového míčku velikosti melounu putujícího zasloužilou matkou ponožkou se konečně nadchli i ostatní. Rodičky natěšeně vypískly, tatínkové samým překvapením přestali kroužit a sál zachvátila davová euforie.

Termín porodu jsem si soukromě stanovila na jediný den, kdy se k mému lůžku byli ochotni dostavit vysněný porodník i otec dítěte najednou. Vsadit na babské rady okořeněné dvěma svařáky a motivační rozpravou s potomkem připravujícím se na výsadek zdálo se býti dobrou pojistkou, jenže mě to natolik vyčerpalo, že když mi po probdělé noci skutečně brzy ráno praskla voda, očekávaný okamžik nadšení se vůbec nedostavil. Po odšpuntování prckova dočasného útočiště následovala napínavá partnerská rozprava. Zatímco on zmatečně měnil pyžamo za civilní oděv, já trvala na tom, aby se dospal, u příjmu nám bude programátor stejně prd platný. I když roztřídit v čekárně nastávající matky na jedničky a nuly by určitě zvládl. Já byla jednička jen do doby, než mi kontrakce vyrazila klíčky od auta z ruky, pak mi došly argumenty a konečně se jelo. Po čas jízdy jsem se postupně vylévala z břehů, což u mě i řidiče vyvolávalo hysterické záchvaty smíchu, které celý proces dokonale zacyklily. Než jsme přistáli na nemocničním heliportu, byla jsem jako po svezení v kajaku bez těsnění. Salvy smíchu nás doprovodily až na porodní oddělení, kde jsme se uvedli zakopnutím jeden o druhého a důvěrným sdělením, že máme mokré kalhoty. Oba.

Následovalo mimořádně zajímavé dopoledne, během něhož jsem se střídavě hroutila a vznášela na křídlech epidurálu a můj kovboj udržoval oheň v aromalampě, honil internet a vyjídal nemocniční bufet. Po mylné aplikaci koňské dávky anestetik, která by mi stačila i na paterčata, a objevení poslední bagety s kuřecími nugetkami, jež se paralelně odehrálo u chlaďáku o dvě patra níž, jsme prožívali dokonalé štěstí. Osm hodin od startu bylo všechno na spadnutí. Tedy až na dítě. Na doporučení doktora jsme ho zkoušeli sklepat mocnými poskoky na balónu, ale protože nejvíc namotivovaný byl tatínek, nepřinesla tato rada kýžený efekt. Jakožto vrcholoví sportovci jsme u vyvíjené aktivity bedlivě sledovali srdeční tep našeho šampióna, aby se neflákal. Laxním přístupem dal jasně najevo, že pomýšlí spíš na kariéru lázeňského šviháka a poslal nás k šípku. A tak doktor v odpověď poslal pro mančaft nažhavených operatérů a skalpelem zadirigoval k velkolepému finále. Pro mě to znamenalo jasné zvýhodnění - vyfasovala jsem spinálku, cévku a kompresky, zatímco můj partner jenom strohý pokyn, aby se nepletl.

Řvoucího, pomačkaného šmoulu uvítal jeho otec zvoláním „Jé, ten je ošklivej!“, což mi vehnalo slzy do očí. Když už jsem se tak nadřela, chci aspoň hezký dítě. Snaha zahlédnout v zavinutém balíku alespoň jeho ucho, nikam nevedla, a tak jsem radši usnula a počkala si na naše první rande na JIPce. Přišel navoněný a vyžehlený frajer, hladově se na mě podíval a na důkaz lásky mě pozvracel. Táto promiň, ale teď už je tím nejkrásnějsím chlapem na světě náš Kryštof!

Pro Ona DNES

Autor: Šárka Razýmová | úterý 26.1.2016 9:53 | karma článku: 36.57 | přečteno: 4330x

Další články blogera

Šárka Razýmová

Život na gumě

Taky máte za sebou dětství plné rodinných cyklovýletů strávených v závěsu na gumicuku za vašimi rodiči? Kdybych tenkrát tušila, co je to karma, možná bych svému funícímu otci do kopce tak nepřibržďovala.

7.2.2024 v 11:40 | Karma článku: 16.01 | Přečteno: 457 | Diskuse

Šárka Razýmová

Moc máma

Nedávno mi šéfová vyčetla, že jsem “moc máma“. Ten obrat mě zaskočil. Ale protože jsem pracovnice svědomitá a sebereflexe mi není cizí, postavila jsem se tomu čelem a hluboce se nad sebou zamyslela.

19.12.2023 v 10:32 | Karma článku: 37.16 | Přečteno: 5523 | Diskuse

Šárka Razýmová

Doba ohluchlá

Taky vám život přijde čím dál tím hlasitější? Umlčujeme pochybnosti o sobě samých, planeta volá o pomoc, ozývají se stárnoucí klouby a celé davy si na telefonu zamilovaly funkci hlasitého odposlechu. Z toho aby jeden ohluchl.

20.9.2023 v 11:26 | Karma článku: 30.54 | Přečteno: 3203 | Diskuse

Šárka Razýmová

Ňaderná zbraň

Jsou lékařské obory, kde jsou si pacient a lékař prakticky rovni. Třeba psychiatrie, kde oba ví, že mají pravdu. Mnohem víc je ale těch, v nichž se pacient chytá do poněkud nekomfortních diskriminačních pastí.

21.3.2023 v 12:41 | Karma článku: 40.11 | Přečteno: 10777 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.70 | Přečteno: 348 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 43 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.14 | Přečteno: 291 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.77 | Přečteno: 511 | Diskuse
Počet článků 126 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3523

Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...