Testosteronová evoluce

17. 05. 2013 9:45:20
Narazit dneska na galantního slušňáka je asi tak stejně běžné, jako ulovit a povečeřet pazourkem rozporcovaného mamuta.

„Malťo poběž, šáhneme na tu pani!“ zavřeštěl za mnou roztomilý chlapeček a odhodil plastové auto požárníků. Než jsem se nadála, visel mi ten fracek na zadku a stahoval mi kalhoty. „Fuj je to!“ ohradila jsem se a přes rameno sledovala, jak mi ten skrček masíruje půlky, čouhající z horolezeckého sedáku. Zatřásla jsem podstavcem, až se klouček zřítil na ten svůj a výhružně zavrčela: „Že tě kousnu?“ To už mě ohmatával i jeho usmrkaný kámoš Malťa. V tom, že jsem je v jejich úprku nedohnala a nepokousala jak pitbul, mi zabránilo jen pevně navázané lano.

Rysy sexuálních delikventů se u mužů zřejmě utvářejí už v prenatálním věku. A ve více či méně skryté formě se projevují až do důchodu. „Slečno, můžu vám sáhnout mezi nohy?“ optal se mě nedávno svižný sedmdesátník na pozici maséra extraligových volejbalistů. Otázka na tělo, kterou pronesla ta protézou obsazená ústa, mě skoro sundala z lavičky. Srazila jsem končetiny a na obranu zašermovala svým gigantickým mikrofonem, kterým jsem pár vteřin předtím ohrožovala důstojnost jednoho z hráčů. Masér na nic nečekal a po artrózou zasažených kolenou se mi plížil pod nohy. Mou vymrštěnou placírku zastavil těsně před jeho bradou až pohled na zatoulaný bidon pod lavičkou, který se děda snažil vydolovat. Jasně, pro chlapečky a dědečky je třeba mít pochopení. Ti první jsou nevinní ještě a ti druzí už. Jenže ono se to podivné, testosteronem napěchované chování neztrácí ani uprostřed.

Na Velikonoce jsem se ocitla v ubytovně, jejíž pokoje oplývají nepoužitelnou sprchou, takže se chodím mýt do společné umyvárny na chodbě. Byla jsem zrovna v procesu odhalování, když v tom do umyvárky vpadl osvalený atlet ve věku padesát plus. S rukama, zaklíněnýma ve svlékaném roláku nad hlavou, jsem slušně pozdravila. „Jé, vy ste zrovna tady, tak nevadí, já se oholim vedle,“ zapěl do zvuku zavírajících se dveří a zmizel. Bez obav jsem tedy vplula do jedné z totalitně vykachlíčkovaných sprchovacích kójí bez závěsu a poddala se očistě. Z vodopádu, ve kterém se zrovna ocitla moje hlava, jsem zaslechla známé vrznutí pantů a ještě známější hlas. „Hola, tak sem oholenej a teď se tady s váma vosprchuju, jestli neva.“ Překvapením jsem spolkla litr vody a málem i sprchovací hlavici. Než jsem se vrátila z říše utopenců, plácala už chodidla svalovce o mokré kachlíky vedlejší kóje. Navlhlým prostorem s geniální akustikou se rozezněla pískací serenáda. Z kulatých zrcadel na protější stěně na mě zasvítil jeho zadek a pak mě do očí udeřil i předek. Jsem si jistá, že na mě mrknul. V prudkém obratu čelem vzad mi drátěný košíček na mýdlo skoro přerazil nos a vyrazil oko. Myšlenku na těžký život Rockyho Balboy ale vzápětí vystřídala myšlenka na ručník, teatrálně odhozený na druhé straně koupelny. „Bacha, pouštim vodu, tak vám bude kolísat teplota,“ zahlásil soused. Kolísalo mi úplně něco jinýho. Plánované diskrétní přecupitání umyvárny pro ručník nahradilo zběsilé honění balancu na kluzkých dlaždicích, zakončené šipkou do radiátoru. V zádech jsem zaslechla přidušené zaržání. Pak už to šlo ráz naráz. Při zuřivém motání se do ručníku jsem si málem utrhla prsa, s rozběhem rozkopla atletovy pantofle a během únikového skluzu jsem si málem vykloubila rameno o kliku, zachycující můj pád. Samozvaný společník, stále čile konverzující a ještě čileji očumující, opustil sprcháč a zálibně se prohlédl v opoceném zrcadle. Ve strachu, aby ještě nevytáhl pomlázku, jsem vyletěla na chodbu a rozhodla se, že všechny věci, které jsem tam nechala, si radši znovu koupím.

Možná jsem krapet staromódní, ale fakt netoužím po tom, aby mě ošahávali chlapečkové, dvojsmyslnými narážkami ohromovali jejich revmatičtí dědové a už vůbec netoužím po sprše s úplně cizím mužským, který by klidně mohl být mým tátou. Copak už vážně všichni gentlemani vymřeli?

Autor: Šárka Razýmová | pátek 17.5.2013 9:45 | karma článku: 23.89 | přečteno: 1918x

Další články blogera

Šárka Razýmová

Život na gumě

Taky máte za sebou dětství plné rodinných cyklovýletů strávených v závěsu na gumicuku za vašimi rodiči? Kdybych tenkrát tušila, co je to karma, možná bych svému funícímu otci do kopce tak nepřibržďovala.

7.2.2024 v 11:40 | Karma článku: 16.01 | Přečteno: 457 | Diskuse

Šárka Razýmová

Moc máma

Nedávno mi šéfová vyčetla, že jsem “moc máma“. Ten obrat mě zaskočil. Ale protože jsem pracovnice svědomitá a sebereflexe mi není cizí, postavila jsem se tomu čelem a hluboce se nad sebou zamyslela.

19.12.2023 v 10:32 | Karma článku: 37.16 | Přečteno: 5523 | Diskuse

Šárka Razýmová

Doba ohluchlá

Taky vám život přijde čím dál tím hlasitější? Umlčujeme pochybnosti o sobě samých, planeta volá o pomoc, ozývají se stárnoucí klouby a celé davy si na telefonu zamilovaly funkci hlasitého odposlechu. Z toho aby jeden ohluchl.

20.9.2023 v 11:26 | Karma článku: 30.54 | Přečteno: 3203 | Diskuse

Šárka Razýmová

Ňaderná zbraň

Jsou lékařské obory, kde jsou si pacient a lékař prakticky rovni. Třeba psychiatrie, kde oba ví, že mají pravdu. Mnohem víc je ale těch, v nichž se pacient chytá do poněkud nekomfortních diskriminačních pastí.

21.3.2023 v 12:41 | Karma článku: 40.11 | Přečteno: 10777 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.03 | Přečteno: 322 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 504 | Diskuse
Počet článků 126 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3523

Srdcem horalka, tělem lyžařka, duší jogínka. Po životní etapě akrobatických karambolů mezi boulemi zakončené slušivým oceněním Kamikadze roku nyní usiluji o titul Matka století.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...